کلبه عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





                                                               

                                                               خداحافظ 1 

 

 

چه راحت گفتی خداحافظ وصدای شکستن قلبمونشنیدی... چقدرگذشتن از من واست اسون بود...نمیدونی چه دردی داشت... دلم میخواست مانعت میشدم ونمیزاشتم هیچوقت ازمن جدابشی...توچشام هزارخواهش والتماس بود...اماتوندیدی...شایدم دیدی اماندیده گرفتی...نمیدونم توتموم این سال ها من واست چی بودم؟؟یه ساده دل که همه ی حرفاتوباورکرده بود،یایه دیوونه که عشقت چشاشوکورکرده بودونمیزاشت حقیقتوببینه؟؟شایدم تقصیرمنه...تقصیرمنه که بیخودی عاشقت شده بودم ونمیخواستم خودحقیقیتوبشناسم...نمیخواستم باور کنم که دوست داشتنم اشتباهه...هیچی اذیتم نمیکنه بجزاین دلم..بجزاین دلم که اینهمه ساده س..اخه هنوزباورنکرده که تورفتی ومنوواسه همیشه اسیرخاطره هاکردی...نمیدونم چرااینقدادمابهم دروغ میگن!توکه میگفتی هیچوقت طاقت ناراحتیامونداری پس چرایه عمرناراحتی نصیبم کردی؟؟نمیدونم بایدچیکارمیکردم که ازم دل نمی بریدی...شایداین روزامدشده که جواب مهربونی روبایدبانامردی داد!منکه توتموم سختی هاکنارت موندم وواسه دردات دردکشیدم،واسه غصه هات غصه خوردم،واسه گریه هات گریه کردم،جوابم رفتنت نبود...ایناروتحمل کردم تاتوبمونی اماتوهیچوقت نفهمیدی...بایه بهونه ی خیلی خنده دارازم گذشتی ویه عمرپشیمونی رو،رودلم گذاشتی...یه چیزمیگم نگی این چقددیوونست...باوجوداینکه رفتی وتنهام گذاشتی هنوزم دوستت دارم...هنوزم اگه برگردی وبیای سراغم دیگه ازخداهیچی نمیخوام...چه خیال باطلی!همونقدکه رفتنت واسم محال بودبرگشتنتم واسم محاله...میدونی این روزادلم ازچی میگیره؟؟وقتی دونفرعاشقوکنارهم میبینم اتیش میگیرم...اتیش میگیرم که همه ی عاشقاکنارهمن اماعشق من کناریکی دیگه س...دلم ازتنهایی میگیره...ازاینکه هیچکس دردمونمیدونه...تنهادلخوشیم شده یه قلم بایه دفترپرازخاطراتت...بعضی جاهاشم خط خطیه!اخه وقتی روزاخریادم میادکه چیابهم گفتی دیگه نمیتونم ازتوبنویسم...میترسم یوقت حرفی بگم که ناراحت بشی ازم،واسه همین همه جاروخط خطی میکنم...دیگه بریدم ازهمه چی...ببین بازم کم اوردم نمیدونم چی ازتوبنویسم...بی وفای من خداحافظ........

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط asma در 14:18 | |