کلبه عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دست تو،تودست من بود..ولي سرنوشت دستامون روازهم جداكرد..چقدرزود دستاي غريبه روجاي دستاي من قبول كردي..چقدرزودتمام حرف هاوقول وقرارهامون رويادت رفت..چقدرزودبي هم شديم..چقدرزود بجاي "تو"شماشديم..تنها دلخوشي من فقط حس بودنت بود..ولي الان به چي دلخوش باشم؟به اينكه يكي ديگه اومده جاي من؟به اينكه يكي ديگه شده تموم زندگيت؟اي كاش بودي...اي كاش بودي وميديدي كه چه شب هايي راتاصبح باخيالت سرميكنم..كاش ميفهميدي يادت دروجودم ريشه دوانده وهرگزازخاطرم نمي رود..چقدر زودارزوهايمان روياشد..اخ كه چقدرزود دستانمان ازهم جداشد...دلم ميخواهدبه بلندترين نقطه ي كوهي بروم وفريادبزنم..انقدرفريادبزنم تاشايديادت راازقلبم بيرون كنم..تا شايددردي ازدردهايم كم شود..منوتو چقدرزود براي هم خاطره شديم...چقدرزودقسم هايمان رايادمان رفت..چقدرزودهمه چي ديرشد... ازوقتي رفته اي...ديگرعشق برايم معنايي ندارد..توكه رفتي تمام عشق واحساس مراهم باخودبردي..نميداني چقدر دردداردكه همه چيزتورايادمن مي اندازدومن فقط بايك آه خاطراتت راازخودم دورميكنم...چقدردرددارد وقتي ازياداوري تك تك خاطره هايت ميسوزم اماهيچكس نميفهمد..هيچكس عمق دردمرانميفهمدومن براي حفظ ظاهرفقط لبخندميزنم..لبخندي كه هزاران اشك وبغض پشت ان نهفته است..كسي چه ميداندكه پشت تمام خنده هايم چه درديست..كسي چه ميداندكه چقدرسخت است كه تمام وجودم تورافريادمي زند..چقدرسخت است كه تواين روزهاكسي راداري كه در اغوشش كمي ارام شوي..امامنكه فقط اغوش توراداشتم..تنها...درخلوت...خودرابجاي تودراغوش كشيده ام وبرايت ازلحظه هاي نبودنت ميگويم..من هنوزباياد تو قلبم تيرميكشد..درحاليكه تومرامدت هاست ازيادبرده اي..منو توكه زماني براي هم ميمرديم چقدرساده وراحت ازهم گذشتيم..منوتوجونه هم بوديم..ولي چيشدكه اينقدرزود ازبودنم خسته شدي..چيشدكه اينقدرزودهمه چي ديرشد..اين روزهاخداميداندكه چقدربغض دارم..خداميداندكه چقدرهواي توراكرده ام..من ديگربه هيچكس دل نمي بندم..ديگرنميگذارم هيچكس برايم مهم باشد..نميگذارم هيچكس برايم عزيزباشد..ديگرنمي خواهم باكسي دردودل كنم..نمي خواهم ازارزوهايم بگويم..نمي خواهم باكسي صميمي شوم..بگذارهمه فكركنندكه من چقدرسردم..بگذارهمه فكركنندكه من چقدربي احساسم..نمي خواهم كسي رادوست داشته باشم چون هميشه به هركس دل بستم تنهايم گذاشت..من ميخواهم تنهاباشم وتنهابمانم...اي كاش اينقدرزودهمه چي ديرنميشد............


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط asma در 15:10 | |