کلبه عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 

 نمیتونم فراموشت کنم

خیلی ساده عشقتوتودلم خاموشش کنم..

نمیتونم بگذرم ازنگاهت...بگذرم ازخنده ی رولبانت...

نمیتونم دیگه طاقت ندارم...وقتی توروندارم هرجایی کم میارم...

وقتی تونیستی پیشم،دلم خیلی میگیره....

میشینم کنج اتاقو،بازم بغض که راه گلومومیگیره....

بازم همدم تنهایی هام،اشک توی چشامه..

عشق ودردجدایی،علت گریه هامه....

بازم شب وستاره،تورویادم میاره...

عشق گذشتمونو،جلوچشام میاره....

بازم خاطره های کهنه،قلبموبه تپش درمیاره...

یادچشمای نازت غم رودلم میزاره...

بازم شباعکستو،توبغلم میگیرم...

اونقدنگات میکنم تا..یکمی اروم بگیرم...

بازم فکرنداشتنت جونمواتیش میزنه...

هدیه هایی که بهم دادی همیشه تواغوشه منه...

بازم روزا و شب هام شده پرازدلتنگی....

همش میگم یه روزمیادودوباره برمیگردی...

یه روزمیادکه منوتوباهمدیگه مامیشیم...

همسفرجاده عشق وبیخیال غمهامیشیم....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط asma در 23:54 | |