کلبه عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





                                                             

 

                                                  برگرد.....

 

برگرد... برگردکه دلتنگ خاطراتت شدم..برگردکه دلتنگ مهربوني هات شدم..برگردکه دلم هواتوکرده..هواي باتوبودن..هواي عاشقي...ازوقتي رفتي دلم مدام سراغت روميگيره..چشام مثل ابربهاري ميباره..لبام اسم توروزمزمه ميکنه..تورفتي.. امادلي روکه تاابدواسه توميتپه روجاگذاشتي.. اين دلم،وجودم،فکرم،همش ازتوميگن..کاش چشماموازدست داده بودم وهيچوقت رفتنت رونميديدم..کاش غروري نبودتادنبالت ميدويدم ونميزاشتم هيچوقت دستاي گرمت ازمن دوربشه.. اين خونه همه جاش بوي عطرتوروميده..همه جاش تورويادم مياره.. به يادت همه جاي خونه روگل رزسفيدگذاشتم..گل عشقمون رو..هرروزيه شاخه گل رزبرميدارم وچشم انتظارت کنارپنجره ميشينم..دل بيقرارتم...بدجوري بيقرارتم..لحظه هاي نبودنت برام درده..شباروبه خيال اينکه برميگردي به صبح ميرسونم..هرروزدلتنگ ترازروزقبل ميشم..کاش ميدونستي دليل سکوتم چي بود!کاش حرفاموازنگاهم ميخوندي نه ازسکوتم..ازهمون لحظه ي رفتنت،ارزوهام،دلخوشي هام..همشونوباخودت بردي..دربه درترازقبل باروياهايت ماندم..برگردهمدم تنهايي هام..برگردکه بدون تواين دنياروزاوشب هاش خاکستري وسياهه..همه چي بي رنگ وتکراريه..برگردکه بدون تومثل ماهي که به ساحل افتاده نفس کشیدن سخته...تومثل نفس میمونی...برگردکه هوای نداشتنت پره درده...اگه میدونستی بعدرفتنت حال وروزم چجوریه هیچوقت نمیرفتی...تورفتی واون نگاه عاشقتوواسه همیشه ازم دزدیدی...پاییزکه میشه هرروزمیرم رونیمکت خاطره هامون میشینم وغرق خیالت میشم...انگاری توروکنارخودم میبینم...باهات حرف میزنم.. میگم..میخندم...توخیالم دستای گرمت رو میگیرم وروی برگ های پاییزی راه میرم...یادته که عاشق صدای خشخش برگ هابودی...گل رزسفیدم برگرد...برگردکه ازدوریت دارم دیوونه میشم...

                                                      پاییزشدوفصل عاشقانه امد

                                              افسوس که یارم رفت ودیگرنیامد



نظرات شما عزیزان:

عطیهatiye
ساعت17:08---3 ارديبهشت 1393
وبلاگ زیبایی داری اگه دوست داشتی به وبلاگ منم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط asma در 12:5 | |