کلبه عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





         

               

                                                                               دریا

روی صخره های کناردریانشسته ام وبازهم خیالم به سوی توپرمیکشد...بازهم تنهایی خودم رادرآغوش کشیده ام وبه یاداخرین روزهای باتوبودن می افتم..به یادروزهای عاشقانه ای که توبازیگرش بودی..قلب من باتموم عشق واحساسی که داشتم برایت میتپید..من برای یک لحظه کنارتوبودن ثانیه شماری میکردم غافل ازاینکه ثانیه شماری توبرای دوری ازمن بود...آه ازروزگار..آه ازروزگاری که این روزهابه هیچکس وفانمی کند...من آنقدرعاشق ودلباخته ی توشده بودم که نمیتوانستم توراآنطورکه هستی ببینم...نمیتوانستم باورکنم که اگردستان تودردستان من است تپش های قلبت برای دیگری است..خسته وتنهابه امواج دریاخیره شده ام وگل هایی راکه برایم هدیه آورده بودی باهرقطره اشکم پرپرمیکنم وبه دریامی اندازم...جدایی ازخاطراتت هم دردداردچه رسدبه جدایی ازخودت...وقت رفتنت زندگی کردن راهم ازمن گرفتی..چقدربی انصاف بودی..چقدربی انصاف بودی که عشق مرازیرپایت له کردی ورفتی سراغ دیگری..مراببین..ببین که چقدردلشکسته شده ام ازنبودنت..چقدرشکسته شده ام ازرفتنت...جای توهنوزدرکنارم خالیست..هنوزکسی نتوانسته جای خالی تورابرایم پرکند..من امروزکنارصخره های دریا،همان جایی نشسته ام که اولین واخرین روزدیدارمان راباهم انجاسپری کردیم.. منتظرنشسته ام..بدون هیچ عشق واحساسی..فقط نشسته ام وخاطراتت رایکی یکی مرورمیکنم ویادگاری هایت رابه دریامیسپارم.. وبرای تنهایی خودگریه میکنم...لحظه های غروب کناردریادلگیراست ولحظه های نبودنت دلگیرتر...کاش بودی ومیدیدی که چقدرهوای خاطراتت اینجاآزاردهنده ونفس گیراست...این روزهاکلافه ام...ازسوالات بی جوابی که درذهنم میچرخدکلافه ام..کلافه ام ازاینکه هیچکس مرانمیفهمد..دلم میخواهدچشم هایم راببندم وحتی برای ثانیه ای ازخیالات ذهنم رهاباشم..رهاباشم ازهمه ی عشق هاودورنگی ها..رهاباشم ازهمه ی غم هاودردها...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط asma در 14:15 | |